Аннотация
Yangilangan ta’lim mazmuni asosida yaratilgan darsliklarda tilshunoslikning hamma bo‘limlariga mo‘ljallangan mashg‘ulotlarda darslar ta’rif qoida bilan boshlanmasdan, ya’ni o‘quvchilarga bilimlar tayyor holda berilmasdan, har bir mavzu uchun mo‘ljallangan topshiriqlar tahlili bilan boshlanadi. Mana shu o‘rinda o‘qituvchi mahorati, qobiliyati, uquvi namoyon bo‘ladi. Ana shu jarayonda bir faoliyat usulidan bosqichma-bosqich ikkinchi faoliyat usuliga o‘tishi ya’ni kuzatishdan umumiy xususiyatlari asosida guruhlashga, takrorlashdan o‘xshash va farqli tomonlarini aniqlash va farqli tomonlarini aniqlash asosida umumlashmalar shakllanadi.
Как цитировать
Авторы
Latofat Ibragimova
Jizzax davlat pedagogika instituti
Выпуск
Раздел: Статьи