Аннотация
Maqolada bо‘lajak boshlang‘ich sinf о‘qituvchilarning ilmiy dunyoqarashini yuksaltirishning uzluksizligini ta’minlashning axborotli ta’minotidan turli variantlarda foydalanish asoslari o‘rganilgan. Talabalar ilmiy dunyoqarashini yuksaltirishning axborotli ta’minotidan bо‘lajak mutaxassislarni tayyorlashda foydalanishning pedagogik asoslari yoritilgan.
Как цитировать
Библиографические ссылки
Koshchanov E., Karimov R., Jabborrov E. Ta’lim jarayonida matematik modellashtirish va EHM yordamida eksperiment о‘tkazish // Ilm sarchashmalari. – Urganch, 2002. – № 4. Б. 12-15.
Каримова В.М. Социальные представления об узбекской семье у юношей и девушек.– Автореф. дисс.… докт. пед. наук Ташкент: УзПФИТИ, 1994. – 40 с.
Kamolova, SH. О‘., & Munarova, R. О‘. (2010). Urovni sovershenstvo lichnosti. Issledovatel nauchniy jurnal.–Qozog‘iston, 5(49), 100-105.
Kamolova, S., & Amanxonova, Y. (2022). О‘quvchilar tafakkur jarayonlarini shakllantirishda pedagogik texnologiyalarning ahamiyati. Jurnal Pedagogiki i psixologii v sovremennom obrazovanii, 2(6).
Kamolova, S., & Maxmudova, A. (2023). Oliy ta’lim muassasalarida pedagogik kadrlarni tayyorlashning psixologik jihatlari. Jurnal Pedagogiki i psixologii v sovremennom obrazovanii, 3(1).
Yaxshiyeva, M. SH., Kamolova, SH., Eshonkulov, E. S., Jumartova, U. U., & Urazoliyev, X. A. (2015). Formirovaniye nauchnogo mirovozzreniya studentov. In Aktualniye zadachi pedagogiki (pp. 184-186).
Авторы
Shirin Kamolova
Jizzakh State Pedagogical Institute