Опубликован 2021-12-20

Materiallarni qirquvchi dastgohlar fanidan talabalar bilimlarini baholashning miqdoriy reyting usuli

Аннотация


Ushbu maqolada Materiallarni qirquvchi dastgohlar fanidan talabalar bilimini baholashning miqdoriy reyting usulidan foydalanishga e’tiborni qaratilgan

Как цитировать


Umarov, R., & Tog’aev, X. (2021). Materiallarni qirquvchi dastgohlar fanidan talabalar bilimlarini baholashning miqdoriy reyting usuli. Физико-технологического образование, 7(7). извлечено от https://phys-tech.jdpu.uz/index.php/phys-tech/article/view/4445

Библиографические ссылки


Umarov, R., & Isoqov, S. (2021). Ўқувчиларда меҳмон кутиш одоби ҳақидаги тушунчаларни шакллантириш. Физико-технологического образование, 4(4).

Умаров, Р. Т. (1995). Оптимизация структуры управления эксплуатационной деятельностью городского дорожного хозяйства крупного города (на примере г. Ташкента).

Умаров, Р. Т., Тагаев, Х., & Юсупов, К. Я. (2020). КТО ОН-ИЗОБРЕТАТЕЛЬ? КАКОВЫ МОТИВЫ ЕГО ДЕЯТЕЛЬНОСТИ?. Научное знание современности, (6), 22-25.

Тагаев, Х., Умаров, Р. Т., & Эргашева, С. Т. (2020). Методические основы проектирования модульного обучения в рамках профориентации школьников в системе технологического образования. Научное знание современности, (5), 31-34.

Умаров, Р. Т., & Умарова, Н. Р. (2021). Амир темурнинг насл-насаби. Научное знание современности, (1), 16-19.

Умаров, Р. Т., Исмаилов, Т. Д., & Юсупов, М. М. (2017). Программирования возможной величены урожая сельхозяйственных культур. In Научно-практические пути повышения экологической устойчивости и социально-экономическое обеспечение сельскохозяйственного производства (pp. 802-804).

Умаров, Р. Т., Ортиқова, О. Ш., & Умарова, Н. Р. (2020). Ёшларда сув ресурсларидан оқилона фойдаланиш тушунчаларини шакллантириш. Научное знание современности, (6), 49-52.

Umarov, R. (2020). Технология фани бўйича машғулотларда меҳмондорчилик кўникмаларини шакллантириш. Физико-технологического образование, (1).

Исмаилов, Т. Д., Умаров, Р. Т., Алибоев, Т. Ч., & Орипова, Ф. М. (2016). ГОТОВИТЬ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ ТРУДА К РУКОВОДСТВУ ТЕХНИЧЕСКИМ ТВОРЧЕСТВОМ УЧАЩИХСЯ. In Современные тенденции развития аграрного комплекса (pp. 1766-1767).

Тагаев, Х., Кушаков, А. А., Юсупов, К. Я., & Умаров, Р. Т. (2015). УЛУЧШЕНИЯ ЗНАНИЙ И НАВЫКИ ПО БОРЬБЕ С ЭРОЗИЕЙ ПОЧВЫ В СЕЛЬСКИХ МУНИЦИПАЛЬНЫХ ОБРАЗОВАНИЙ. In ЭКОЛОГИЧЕСКИЕ И СОЦИАЛЬНО-ЭКОНОМИЧЕСКИЕ ОСНОВЫ РАЗВИТИЯ АРИДНЫХ ЭКОСИСТЕМ (pp. 198-201).

Burxonov, R., Yusupov, S., & Jamilova, T. (2021). O ‘QUVCHILARNI KASB-HUNARGA YO ‘LLASH TIZIMING PEDAGOGIK XUSUSIYATLARI. Физико-технологического образование, (5).

Ismoilov, T., & Burxonov, R. (2021). ТАЛАБАЛАРНИНГ КРЕАТИВ ПОТЕНЦИАЛИ ВА УНИ ОШИРИШ ОМИЛЛАРИ. Физико-технологического образование, (2).

Yo'ldoshev, M., Burxanov, R., & Muxiddinov, D. (2021). ARDUINO PLATASI YORDAMIDA SVITADIODNI BOSHQARISHNI TALABALARGA O’RGATISH USULI. Физико-технологического образование, (5).

Burxonov, R. (2020). ТЕХНОЛОГИЯ ДАРСЛАРИДА ЎҚУВЧИЛАРГА УМУММЕҲНАТ АСОСИДА МАЪНАВИЙ ТАФАККУРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ МАСАЛАЛАРИ. Физико-технологического образование, (1).

Mamajonova, K. (2021). ТАЪЛИМ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИ ЗАМОНАВИЙ ШАХСНИ ШАКЛЛАНТИРИШНИНГ ЕТАКЧИ МЕХАНИЗМИ СИФАТИДА. Физико-технологического образование, (5).

Mamajonova, K. (2020). ЎҚУВЧИЛАРНИ КАСБИЙ ШАКЛЛАНТИРИШНИНГ ПЕДАГОГИК-ПСИХОЛОГИК МАСАЛАЛАРИ. Физико-технологического образование, (1).

Mamajonova, K., & Abdullayev, B. (2021). ЎҚУВЧИ-ЁШЛАРНИ КАСБ-ҲУНАРГА ЙЎНАЛТИРИШ ОМИЛЛАРИ. Физико-технологического образование, (2).

Orishev, J. (2021). Project for training professional skills for future teachers of technological education. Mental Enlightenment Scientific-Methodological Journal, 2021(2), 139-150.

Ismailov, T. J., Tagaev, X., Kholmatov, P. K., Yusupov, K. Y., & Alkarov, K. K. Orishev Zh. B Karimov OO (2020). Cognitive-Psychological Diagram Of Processes Of Scientific And Technical Creativity Of Students. International Journal of Advanced Science and Technology, 29(08), 3669-3677.

Abdurahmonova, M., & Orishev, J. (2021). Ўқувчиларни касбий фаолиятга йўналтиришнинг педагогик шарт-шароитлари. Физико-технологического образование, 4(4).

Orishev, J. (2021). “Metrologik o’lchovlar” mavzusini o’qitishda nostandart testlardan foydalanish. Физико-технологического образование, (2).

Тагаев, Х., Убайдуллаев, С., Алкаров, К. Х., & Оришев, Ж. Б. (2016). Повышение патентных знаний в процессе обучения. In Современные тенденции развития аграрного комплекса (pp. 1776-1780).

Тагаев, Х., Оришев, Ж. Б., & Юсупов, М. М. (2015). Технологические аспекты реализации компетентного подхода в муниципальном образовании на основе апк в современных условиях. in экологические и социально-экономические основы развития аридных экосистем (pp. 187-189).

Низомов, Ш., & Оришев, Ж. Б. (2020). Металларнинг хоссалари мавзусини ўқитишда янги педагогик технологиялардан фойдаланиш. Научное знание современности, (2), 48-52.

Авторы


Rahim Umarov

Jizzakh State Pedagogical Institute

Xo'jamberdi Tog'aev

Jizzakh State Pedagogical Institute

Ключевые слова:

ko’nikma, malaka, miqdoriy reyting usuli, texnologik ta’lim, faoliyat talablari, maxsus jadval

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

<< < 1 2 
Powered by I-Edu Group