Опубликован 2021-10-30

ФРАЗЕОЛОГИЗМЛАРНИНГ АНТРОПОЦЕНТРИК ЛИНГВОМАДАНИЙ ТАДҚИҚИ

Аннотация


Мазкур мақола тилшуносликда долзарб бўлган тил ва маданият муносабати, миллий маданиятнинг лисоний манзараси ва уларнинг концептуаллашуви масалаларига бағишланган.

Как цитировать


Jabbarova, A. (2021). ФРАЗЕОЛОГИЗМЛАРНИНГ АНТРОПОЦЕНТРИК ЛИНГВОМАДАНИЙ ТАДҚИҚИ . Журнал иностранных языков и лингвистики, 4(9). извлечено от https://phys-tech.jdpu.uz/index.php/fll/article/view/3276

Библиографические ссылки


Раҳматуллаев Ш. Ўзбек тилининг изоҳли луғати, Тошкент, 1992. 2. Йўлдошев Б. Ўзбек фразеологияси ва фразеографияси масалалари.- Тошкент, 2013 йил 3. Маматов А. Ўзбек тили фразеологияси (ўқув қўлланма). Тошкент, «Наврўз» нашриёти, 2019. 4. Маматов А.Э, Болтаева Б. Фразеологик бирликларнинг семантикпрагматик тадқиқи. Монография. Тошкент, “Наврўз”, 2019 йил. 5. Mamatov A. E. “English and Uzbek graduonyumic phrasemes in hyponymy”. Монография. The language denotes the men and culture corporatively. LAMBERT Academic Publishing, 2019. 6. Маматов, А. Э. (1989). Очерки по французской фразеологической стилистике. 7. Маматов, А. Э. (2000). Ўзбек тили фразеологизмларининг шаклланиши масалалари. Филол. фанл. докт..... дисс. автореф./АЭ Маматов.–Тошкент. 8. Маматов, А. Э. (1999). Ўзбек тили фразеологизмларининг шаклланиш масалалари: Филол. фан. доктори.. дис.

Маматов, А. Э. (1995). ЮЗАИМОДЕЙСТВИЕ ТЮРКСКИХ ЯЗЫКОВ В УЗБЕКИСТАНЕ И ВОПРОСЫ ЯЗЫКОВОЙ ФОРШ. Чувашский язык и алтаистика, 89. 10. Маматов, А. Э. (2012). Тилга когнитив ёндашувнинг моҳияти нимада?. Ўзбек тилшунослигининг долзарб муаммолари (проф. А. Нурмонов тавллудининг 70 йиллигига бағишланган илмий-амалий анжуман материаллари).–Андижон

Авторы


Anora Jabbarova

Jizzakh State Pedagogical Institute

Ключевые слова:

лисоний концепт, лингвомаданиятшунослик, интегратив, вербаллашиш, олам лисоний манзараси, маданий компонент, концепт, когнитив-семантик, когнитив-прагматик.

Copyright (c) 2021 Журнал иностранных языков и лингвистики

Лицензия Creative Commons

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.

Наиболее читаемые статьи этого автора (авторов)

Powered by I-Edu Group