Опубликован 2021-09-30

МУСТАҚИЛ ТАЪЛИМ ВОСИТАСИДА БЎЛАЖАК ИНГЛИЗ ТИЛИ ЎҚИТУВЧИЛАРИНИНГ СОЦИОЛИНГВИСТИК КОМПЕТЕНТЛИГИНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ АМАЛИЁТДАГИ ҲОЛАТИ

Аннотация


Мазкур мақолада ОТМларда мустақил таълим воситасида бўлажак инглиз тили ўқитувчиларининг социолингвистик компетентлигини ривожлантиришнинг амалиётдаги аҳволини тахлил қиламиз.

Как цитировать


Sarimsakova, D. (2021). МУСТАҚИЛ ТАЪЛИМ ВОСИТАСИДА БЎЛАЖАК ИНГЛИЗ ТИЛИ ЎҚИТУВЧИЛАРИНИНГ СОЦИОЛИНГВИСТИК КОМПЕТЕНТЛИГИНИ РИВОЖЛАНТИРИШНИНГ АМАЛИЁТДАГИ ҲОЛАТИ . Журнал иностранных языков и лингвистики, 3(8). извлечено от https://phys-tech.jdpu.uz/index.php/fll/article/view/2600

Библиографические ссылки


йил 19 майдаги Ўзбекистон Республикаси Президентининг ПҚ5117 сонли “Ўзбекистон Республикасида хорижий тилларни ўрганишни оммалаштириш фаолиятини сифат жиҳатидан янги босқичга олиб чиқиш чора-тадбирлари тўғрисида” https://lex.uz/docs/5426736 2. Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 610-сонли “таълим муассасаларида чет тиллар ўқитишнинг сифатини янада такомиллаштириш чора-тадбирлари тўғрисидаги” қарори https://lex.uz/docs/3304915 3. Ўзбекистон Республикасининг 2020 йил 23-сентябрдаги янги таҳрирдаги 637-сонли “Таълим тўғрисида”ги Қонуни https://lex.uz/docs/5013007 4. ПҚ-312 сонли “Хорижий тилларни ўрганишни оммалаштиришни самарали ташкил этиш чора-тадбирлари тўғрисида https://www.lex.uz/docs/5431845 5. The Common European Framework of Reference for Languages: Learning, teaching, assessment(CEFR) 2020 www.coe.int/lang 6. Хорижий тил ва адабиёти (тиллар бўйича) бакалаврият таълими малака талаблари, № 418. 14.08.2021 й. 7. Адабиётшунослик (инглиз адабиёти) магистратура таълими малака талаблари, № 418. 14.08.2020 й. 8. Тил кўникмалари интеграцияси фан дастури №БД-5111400-2.05. 14.08. 2020 й.

Khudoyberdievich, K. B. (2016). MODERNIZATION DIDACTIC PARAMETERS OF DEVELOPMENT HISTORICAL THINKING IN THE PUPILS OF SECONDARY SCHOOLS. Восточно-европейский научный журнал, 6(4), 6-9.

Ходжаев, Б. Х. (2019). ПЕРВИЧНОЕ ПРОЯВЛЕНИЕ ИСТОРИЧЕСКОГО МЫШЛЕНИЯ У УЧАЩИХСЯ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ И ЕГО ДИАГНОСТИКА. Научно-методический и теоретический журнал.

Ходжаев, Б. Х. (2015). Развитие самостоятельного исторического мышления у школьников в современных условиях. In Сборники конференций НИЦ Социосфера (No. 51, pp. 142-144). Vedecko vydavatelske centrum Sociosfera-CZ sro.

Khodjayev, B. H. (2014). Technology of historical thinking development of comprehensive school pupils. The Way of Science, 122.

Ходжаев, Б. Х. (2013). РАЗВИТИЕ ИСТОРИЧЕСКОГО МЫШЛЕНИЯ У УЧАЩИХСЯ НА ОСНОВЕ ИНТЕГРАЦИИ МУЗЕЙНОЙ ПЕДАГОГИКИ И ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ. SCIENCE AND WORLD, 79.

Уразова, М. Б., & Ходжаев, Б. Х. (2015). Интеллект-карты как фактор развития профессиональной компетентности будущих учителей. Образование через всю жизнь: непрерывное образование в интересах устойчивого развития, 1(13).

Ходжаев, Б. Х. (2016). КОМПЕТЕНТНОСТНЫЙ ПОДХОД КАК ИННОВАЦИОННАЯ МОДЕЛЬ РАЗВИТИЯ ИСТОРИЧЕСКОГО МЫШЛЕНИЯ У УЧАЩИХСЯ. Путь науки, 2(9), 39-44.

Ходжаев, Б. Х. (2015). МУЗЕЙНАЯ ПЕДАГОГИКА КАК ЭФФЕКТИВНОЕ СРЕДСТВО ПОДГОТОВКИ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ ИСТОРИИ. ББК 74.58 П 24, 432.

Ходжаев, Б. Х. (2015). РАЗВИТИЕ ИСТОРИЧЕСКОГО МЫШЛЕНИЯ У ШКОЛЬНИКОВ В СОВРЕМЕННЫХ УСЛОВИЯХ. In ИННОВАЦИИ В ОБРАЗОВАНИИ: ПОИСКИ И РЕШЕНИЯ (pp. 560-561).

Ходжаев, Б. Х. (2015). Технология антропологической направленности в подготовке будущих учителей истории. Педагогические науки, (1), 89-93.

Ходжаев, Б. Х. (2015). Педагогические взгляды джадидских просветителей о развитии исторического мышления учащихся. Казанский педагогический журнал, (2), 139-143.

Ходжаев, Б. Х. (2013). ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ РАЗВИТИЯ ИСТОРИЧЕСКОГО МЫШЛЕНИЯ УЧАЩИХСЯ ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНЫХ ШКОЛ. SCIENCE AND WORLD, 100.

Авторы


Dilafruz Sarimsakova

Namangan State University

Ключевые слова:

мустақил таълим, бўлажак инглиз тили ўқитувчиси, социолингвистик компетентлик, ўқув модуллари, малака талаблари, тахлил, тавсия

Copyright (c) 2021 Журнал иностранных языков и лингвистики

Лицензия Creative Commons

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.

Powered by I-Edu Group