Опубликован 2021-09-20

СЎЗ ЯСОВЧИ БИРЛИКЛАРНИНГ СЕМАНТИК МУНОСАБАТИ

Аннотация


Ушбу мақолада инглиз ва ўзбек тилларидаги сўз ясовчи воситаларнинг маънога муносабати тахлил қилинган. Сўз ясалиши бу лексикология билан алоқадорлиги, грамматика сўз ясаш жараёнини бошқариши, шакл ясалиши морфология билан, шунингдек, сўз ясашнинг бошқа усуллари унинг фонетика ва синтаксис билан муносабатда эканлиги каби фикрлар илгари сурилган.

Как цитировать


Narziyev, N. (2021). СЎЗ ЯСОВЧИ БИРЛИКЛАРНИНГ СЕМАНТИК МУНОСАБАТИ. Журнал иностранных языков и лингвистики, 3(8). извлечено от https://phys-tech.jdpu.uz/index.php/fll/article/view/2409

Библиографические ссылки


Ginzburg R.S. Acourse in modern English lexicology.-M.,-P.120.

Н.Т. Нарзиев Гапнинг ўзига хос хусусиятлари ва қонуниятлари //Интернаука, 3том, №12(188), С.97-99. 2021.

Н.Т.Нарзиев Lexical meaning of the word, conferences.kz Инновационное развитие науки и образования С.278-280. 2020.

Н.Т.Нарзиев Parantez birliklarning tarjimada tutgan roli //Интернаука, 3том, №10(139), С.52-55. 2020.

Rayevskaya H. M. English Lexicology.-Kiyev –1971.,-S. 40-42.

Раҳимов А. Лексик ва семантик деривация муаммолари. –Т., 2011.

Isanova, V. (2020). Sintaktik munosabat va sintaktik sinkretizm xususida. Архив Научных Публикаций JSPI, 1(95). извлечено от https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/7723

Sherzod Khalikulovich Djabbarov. (2021). CONCEPTUALIZATION OF TIME IN ENGLISH. Journal of Central Asian Social Studies, 2(02), 1-7. https://doi.org/10.37547/jcass/volume02issue02-a1

Djabbarov, S. (2020). article Ingliz tilidagi frazeologik birliklarni o’zbek tiliga tarjima qilish muammolari: Ingliz tilidagi frazeologik birliklarni o’zbek tiliga tarjima qilish muammolari. Архив Научных Публикаций JSPI, 1(68). извлечено от https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/3470

Djabbarov, S. (2020). Article R?ddles - As An Independent Genre Of A Small Genre: Sh.X.Djabbarov1, I.T.Rustamov2, O.B.Mallaeva3 1 Jizzakh State Pedagogical Institute, Interdisciplinary social sciences and humanities, Head of the Department of Foreign Languages Jizzakh State Pedagogical Institute, Phd. Associate Professor 3Jizzakh State Pedagogical Institute, Teacher.3. Архив Научных Публикаций JSPI, 1(13), 1-5. извлечено от https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/3429

Sherzod Khalikulovich Djabbarov “CONCEPTUALIZATION OF SEGMENT OF TIME IN UZBEK LANGUAGE” Asian Journal of Multidimensional Research (AJMR) https://www.tarj.in 10.5958/2278-4853.2021.00318.9

Sherzod Khalikulovich Djabbarov*; Kamila Malikovna Khasanova “THE CONCEPT OF "TIME" IN ENGLISH ADAGES AND APHORISMS” ACADEMICIA An International Multidisciplinary Research Journal (Double Blind Refereed & Peer Reviewed Journal) DOI: 10.5958/2249-7137.2021.00752.7

Shoimova, F. (2020). THE ROLE OF TEACHING ENGLISH PHRASEOLOGICAL UNITS IN SCHOOL STUDENTS'VOCABULARY IMPROVEMENT. Журнал иностранных языков и лингвистики, 1(2), 84-88.

Юсуфова, Л. Г. (2020). WRITING AS A LEARNING TOOL IN LEARNING A FOREIGN LANGUAGE. Вестник науки и образования, (12-2), 83-85.

GEORGIEVNA, Y. L. Opportunities Of Meaningful Reading In Foreign Language Lessons. JournalNX, 6(11), 69-73.

Юсуфова, Л. Г. (2020). ПИСЬМО КАК СРЕДСТВО ОБУЧЕНИЯ ПРИ ИЗУЧЕНИИ ИНОСТРАННОГО ЯЗЫКА. Вестник науки и образования, (12-2 (90)).

Mirzaakbarov, S. (2020). Analysis Of The Story" Love And Friendship" By The Famous Orientalist Writer Jane Austen. Архив Научных Публикаций JSPI.

MIRZAAKBAROV, S. (2020). THE COMPARATIVE ANALYSIS OF HYPONYMIC ENGLISH AND UZBEK PHRASES IN GRADUONYMIC MANNER. Архив Научных Публикаций JSPI.

Mirzaakbarov, S. (2021). INGLIZ VA OZBEK TILIDA SINONIMALARNI OQITISHNING MUHIMLIGI. Журнал иностранных языков и лингвистики, 2(3).

MIRZAAKBAROV, S. (2020). АНАЛИЗ ГИПОНИМИЧЕСКИХ ОТНОШЕНИЙ В УЗБЕКСКИХ ГРАДУОНИМИЧЕСКИХ ФРАЗЕМАХ ПРИ ПЕРЕВОДЕ ИХ НА АНГЛИЙСКИЙ. Архив Научных Публикаций JSPI, 16(1).

Rustamov, I. (2020). ЛАТИФАЛАРНИНГ ПРАГМ АТИК ТУРЛАРИ . Архив Научных Публикаций JSPI, 1(96). извлечено от https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/7656

Rustamov, I. (2020). GENDER AND PROFESSIONAL ACTIVITY STEREOTYPES IN ANECDOTES. Архив Научных Публикаций JSPI, 1(96). извлечено от https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/7660

Rustamov, I. (2020). NATIONAL STEREOTYPED VIEW OF ANECDOTES. Архив Научных Публикаций JSPI, 1(96). извлечено от https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/7662

Rustamov, I. (2020). ИССЛЕДОВАНИЕ КОМИЧЕСКОГО ТУРА. Архив Научных Публикаций JSPI, 1(96). извлечено от https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/7657

Rustamov, I. (2020). English. Архив Научных Публикаций JSPI, 16(1). извлечено от https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/329

Rustamov, I. (2020). СЎЗ ЯСАШ САТҲИДАГИ ЛИСОНИЙ ЎЙИН. Архив Научных Публикаций JSPI, 1(96). извлечено от https://science.i-edu.uz/index.php/archive_jspi/article/view/7671

Ilhom Tursunovich Rustamov, Jumaqul Sarimsaqovich Mamatqulov, Abduaziz Abdujabbarovich Boymatov. (2021). The Place of Small Genre Texts in Genre Features. Annals of the Romanian Society for Cell Biology, 5325–5331. Retrieved from https://www.annalsofrscb.ro/index.php/journal/article/view/3083

Sayfullaev, K. (2021). ФРAЗЕОЛОГИК БИРЛИКЛАР ЛИНГВОКУЛТУРА СИФАТИДА . Журнал иностранных языков и лингвистики, 2(7). извлечено от https://history.jspi.uz/index.php/fll/article/view/1897

Jabbarova, Anora (2021) "PHRASEOSEMANTIC FIELD, EXPRESSING A POSITIVE CHARACTERISTIC OF A PERSON," Mental Enlightenment Scientific-Methodological Journal: Vol. 2021 : Iss. 4 , Article 8.

Available at: https://uzjournals.edu.uz/tziuj/vol2021/iss4/8

Ulugbek, J., & Anora, J. (2020). Dıffıcultıes In Teachıng Essay Wrıtıng In Englısh. International Journal of Advanced Science and Technology, 29(08), 3072-3080.

Авторы


Navro'z Narziyev

Jizzakh State Pedagogical Institute

Ключевые слова:

лексикология, морфология, грамматика, синтаксис, морфема, семантика, деривацион, формал–структур, инфлекция, суффикс, аффикс, префикс.

Copyright (c) 2021 Журнал иностранных языков и лингвистики

Лицензия Creative Commons

Это произведение доступно по лицензии Creative Commons «Attribution-ShareAlike» («Атрибуция — На тех же условиях») 4.0 Всемирная.

Powered by I-Edu Group